Studio Light Christmas tree - Julkort med dies från Studio Light

 Hej

Studio Light har så många fina dies, och Scrap & Hjälp har flera av dem och kan ta hem om det är någon du saknar.

Här har jag gjort ett DT julkort med diesen Studio Light SL 329 Winter Charm Tree.

Här är en länk till Studio Light Produkterna i Webshoppen  




Jag stansade ut kortbasdiesen 2 gånger, och vek lite lätt vid kanterna där granarna aär.
Stansade ut gran och limmade på. 


Motivet med snögubben är från ett Klippark från Marianne Design ni finner det här 

Jag målade lite extra snö med en vit penna på bilden.
Jag använde  Mini pearls / Kaviar beads som lite snö med som jag limmade fast.
Motivet ramade jag in med Halvpärlor på   tråd, ni finner de här 


Scrap o Hjälp har en grupp på Facebook, Skapat med Scrap o Hjälp välkomna 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tips och Test - Stämpelverktyg

julkort/grattis kort