Ett grattis kort till en tjej

Hej Emma här .

Nu är det min tur och blogg för Scrap och hjälp, fått äran å vara
DT oxå, är så glad för detta uppdrag .

Mitt namn är Emma är 37 år bor med min familj i hus i Bjuv å familjen består av min man våra 2 döttrar å sen så väntar vi vårt 3 dje barn som har ankomst i slutet av januari längtar.
Men ja har hållit på med scrapbooking sen min äldsta va 6 månader då va det mest lo för ta vara på minnena å sen dess har ja utvecklas å älskar detta kort pl (pocketletter) och lo ska ja ta tag igen då ja älskar å har några minne måste in i barnens album. Älskar sitta i min hörna. Älskar djur å natur å umgås med familjen å vänner..
fick jätte fint paket å skulle göra något fint utav det fick bli ett grattis kort till  min dotter som blev 11 år vet det kanske va lite söt för det men älskade stämpeln ;) kommer försöka göra flera tips på kort till nästa gång . Detta va första gången så la ner energin till detta kort så det blev fint .

Kommer skriva lite beskrivning först å sen kommer bilderna på kortet hoppas det e ok . kommer lägga in på allt, å skriva . Men allt jag använt är ifrån Scrap och hjälp. Då kommer all info hur ja gjort å sist bilderna av sakerna.

som grund tog 1 vitt cardstock  å delade på mitten 15*15 å sen vek jag den så det blev basen,
därefter tog jag stämplen å stämplade upp på ett papper (kommer inte ihåg vad det heter pappret), där efter målade jag kaninen med mina spectum noir som är syrafritt och alkoholbaserat bläck.i kaninen använde jag cr2,cr5,cr4 e rosetten å kaninen blev ljus grå gg1 .

Därefter tog ja resterna ifrån kaninens papper som bakgrundspapper. så använde jag stencil som heter ifrån märket minbow designs  maskmb07 älskar den.  då använde jag stämpelfärger,  distress oxid worn lipstick ,crack pistachio (finns också att köpa hos Scrap och Hjälp) älskar dessa oxid hade önskat ja hade flera färger .
 å där under tog ja papper ifrån vivi gade origami paper va jätte fina. dem e två sidig med mönster å tog sen dollies och tog stencil med namnet ifrån märket dutch doobadoo e spiral .och tog ett papper å gjorde med samma stencil med oxid worn lipstick .siffrorna är klistermärke ifrån mina gömme
.



jag har även använt ett band till rosetten i rosa . och halvpärlor i rosa nosen e ljus rosa . utstansade texterna har ja fått utskickade i pockettletter så jag vet ej namn på dem eller tillverkaren ;
stämpeln kaninen är rubberstamp finns hos Scrap och hjälp . allt ja använt finns hos Scrap och hjälp utom mina pennor spectum noir..
detta va mitt första inlägg och nervös va jag men .kommer inte ha så  mycket text nästa gång . med vänliga hälsningar Emma

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tips och Test - Stämpelverktyg

Studio Light Christmas tree - Julkort med dies från Studio Light