Julkort

Det börjar närma sig jul och här är julkort tillverkningen igång. Börjar få klart alla kort som skall skickas iväg. Här är ett litet axplock av mina julkort

Cardstock som är kortbasen är från Scrap &Hjälp. Klipparket tror jag är från Slöjd detaljer är ej säker eftersom bilden låg ensam i min spillbitshög. Fina klippark kan du hitta i Scarp & Hjälps webshop. Mönstrade papperna är också från min spillbitshög.
God jul diesen är av märket Rox stamps.  

Samma Cardstock till kortbasen. Granstämpeln hittar du hos Scrap & Hjälp, likaså ren och gran dies. Vita pappret har jag färgat in med distress Oxide. God jul diesen är inte säker på märket, har inte förpackningen kvar.


Vit Cardstock som kortbas, finns hos Scrap & Hjälp.
Embossingfolder med prickar är från Nellie´s choice. Jag fyllde embossinfoldern med vit akryl färg. Grandiesen är jag osäker på märke, har inte förpackningen kvar. God Jul diesen Rox stamps.
Tomten köpte jag för några år sedan på Rusta.


Nedan kommer några av produkter som jag har använt. Vissa finns i Scrap & Hjälps webbshop. Om det inte finns fråga Marion så kan hon kanske beställa in varorna.



Renen kommer från det här settet och finns att beställa hos Scrap & Hjälp








Bloggat av: Petra Linusson

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tips och Test - Stämpelverktyg

julkort/grattis kort